lørdag den 20. juni 2015

Ny blog - vil du læse med ?


Velkommen til min nye blog


Den er lavet for, at jeg dagligt kan komme af med mine ord om hvordan jeg har det.
Hvordan jeg healer min angst og stress, hvordan jeg dealer med mine senfølger.
Jeg er nødt til at skrive for at komme videre og for at kunne huske livet.
Jeg vil skrive min bog færdig og denne blog skal være mit åndehul i processen.
Måske en lidt mere dyster side af mig her i denne blog, men det er også nødvendigt for at komme igennem smerten og sorgen.

Der sker ofte det, at når jeg sætter mig for at skrive min bog, så vælter det ud på rim, som du kan se herunder.
Det har jeg lyst til at dele.
Følg med, hvis du har lyst.
Her er ingen krav til mig selv og min præstation.
Her er jeg bare mig.

Knus til dig !












Roser på mit bord,
Skriver kloge ord.
Tordnen ruller derude,
Jeg vælger ikke at tude,
Selvom sorgen maser sig på
Og jeg prøver at forstå
Min vrede over at være til
I dette livets spil
Uden de rette forudsætninger
For at vælge egne retninger
I hvilke jeg kan gå
Og hvordan jeg vil leve
Uden at forsmå
Mig selv og min essens
I kongruens
med livets formål.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar